Сучасні зерновози, вантажна спецтехніка з самоскидальними кузовами із розвантаженням на бічні сторони та назад, – мають підвищений попит в Україні, особливо зараз, коли за допомогою зернових коридорів долається ризик виникнення голоду в малорозвинених країнах.
Під час збору врожаїв зернових та олійних культур щодня різноманітні зерновози-самоскиди у великій кількості, нові і… не дуже, виконують транспортування та доставку найцінніших для людства вантажів до місць зберігання.
Наразі гостра потреба в великій кількості такої спеціальної техніки вирішується за рахунок підприємств, які готові зробити під замовлення кузови прямокутної форми, з відкидними бортами і декількома напрямами розвантаження.
Де новий зерновоз купити в Україні?
Влітку 2022 року Завод спецтехніки Техкомплект застосував свої найкращі професійні ресурси та виробничі потужності для початку виготовлення зерновозів власної лінії, які вже сьогодні добре відомі українським виробникам під назвою AGRiLine.
Що являє собою самоскид для доставки зерна AGRiLine? Зерновоз, ціна якого складається з:
- Вартості базового вантажного шасі та його основних технічних характеристик (повна маса, колісна база, монтажна довжина рами, колісна формула). Техкомплект активно використовує шасі від таких відомих вантажних брендів, як SITRAK, DONGFENG, КАМАZ. В роботу беруть не тільки нові вантажівки, а й давальницькі шасі із пробігом, які мають відмінний технічний стан і необхідні для сумісності з кузовною надбудовою технічні характеристики.
- Типу розвантаження: універсальне (тристороннє), праворуч та назад, ліворуч та назад тощо. Наразі практикується виготовлення кузовних надбудов прямокутного типу для транспортування зерна з напрямами розвантаження праворуч та назад. В асортименті заводу також є інші види самоскидальних кузовів – 4-, 5-, 6-, 6,5- та 10-тонні самоскиди з тристороннім розвантаженням, які мають кузови з відкидними бортами об’ємом від 6 до 12 кубометрів.
- Допустимої вантажопідйомності та об’єму кузова. Основні ресурсні можливості лінійки самоскидів AGRiLine для транспортування зерна – вантажопідйомність від 12 тонн та вище, об’єм кузова від 20 кубометрів та вище. Зрозуміло, що габарити кузовів залежать від ресурсів базових вантажних шасі.
Зерновозні кузови обов’язково мають тентове покриття, тоиу що зернові та олійні вантажі, які перевозяться, мають бути надійно захищені від впливу вітру, вологи, пилу та бруду.
Кольори кузовів та тентового обираються на смак та бажання покупця. Це може бути заводський колір Техкомплект за замовчуванням (RAL 6018 – яскраво-зелений), або колір у співпадінні, гармонії чи навпаки в контрасті з кольором кабіни шасі. Також часто покупці замовляють фарбування в корпоративних кольорах.
Останні коментарі