Торгівлею в режимі онлайн в наші дні нікого вже не здивуєш. Подібний формат реалізації та купівлі товарів виявився зручним і вигідним як продавцям, так і покупцям.

Про це свідчить статистика сучасних продажів та невпинне зростання онлайн магазинів будь-якого штибу. При цьому окрему гілку складають торгівельні майданчики, основані в рамках соціальної мережі Інстаграм. Мати магазин там надзвичайно вигідно.  Ця мережа має велику платоспроможну аудиторію та передбачає багато способів просування – як платних, так і безкоштовних. Розібратися у таких нюансах допоможе матеріал в цій статті про різні засоби та інструменти, які можуть допомогти у цьому напрямку.

Що таке магазин в Інстаграм, та в чому  його переваги

За великим рахунком, такий торгівельний майданчик являє собою бізнес-акаунт, який займається продажем товарів. У більш детальному розумінні Інстаграм магазин застосовує набір певних опцій. За його допомоги можна:

  • виставляти мітки з вартістю товару на фото та відео;
  • групувати товарні позиції за категорями, цінами, сезонами, темами тощо;
  • додавати теги продукту до постів та історій;
  • використовувати таргетовану рекламу для просування товарів;
  • відслідковувати ефективність своєї роботи.

До найбільш позитивних моментів для власників інтернет магазину в Інстаграм відносять можливість для скорочення фінансових витрат, одночасне застосування кількох продуктивних методів просування товару, використання нескладних інструментів, близькість до авдиторії.

Як створюється Інстаграм магазин?

Процес створення та налаштування опцій майбутнього торгівельного майданчику полягає у послідовному виконанні певних дій, а саме:

  • Відкриття бізнес-акаунту. Для цього потрібно перемикнутися на професійний сектор у розділі «Тип аккаунту та инструменти», після чого вибрати опцію бізнесу.
  • Оформлення аканту. Вибирається нікнейм, у графі «Ім’я» вказується сфера діяльності та інші ключові слова, які б відповідали запитам для пошукових систем. Також потрібно завантажити аватар, а в описі вказати інформацію про себе та магазин. У візуальному оформленні варто приділити увагу єдиному стилю.
  • Для остаточного налаштування магазину можна використовувати безкоштовні опції Instagram Shopping. Треба перевірити, чи відповідають товари вимогам платформи. Додаткова вимога від Інстаграм полягає у наявності бізнес-профілю, пов’язаного зі сторінкою у Фейсбук. 

Також потрібно буде пройти перевірку «Set Up Instagram Shopping», яка може тривати протягом трьох днів. По її завершенню можна починати торгівлю. 

Хорошоп – ваш помічник у бізнесі

Ще однією зручною платформою для запуску власного бізнесу є сервіс Хорошоп. За її допомоги команда досвідчених фахівців створює торгівельні майданчики фактично за один тиждень замість 1-3 місяців, як би це могло бути за умови індивідуальної розробки. Прибуток магазину, створеного на базі цієї платформи, буде видно вже за півроку. На сьогоднішній день на базі цього сервісу функціонує вже зверх 400 інтернет-магазинів в Україні. 

Даний сервіс повністю адаптований під вимоги українського рітейлу, інтегрований з локальними системами оплати, доставки. Формат підтримує біля 100 опцій, даючи можливість підібрати оптимальний дизайн під великі та малі екрани. Хорошоп має власні СЕО-налаштування, зручні систему виплат. Заплативши один раз, замовник отримує підготовлений інтернет-магазин назавжди. 

Знаючи ринок, цільову аудиторію, кожен зможе досягти бажаних бізнес-цілей з використанням всіх можливостей онлайн-платформ.