Розвиток сучасних технологій стимулює перехід торгівлі в режим онлайн. Поява великої кількості компаній, в свою чергу, викликає необхідність виживати в умовах конкуренції. Саме тому у цій ситуації надзвичайно важливим моментом буде гарна репутація бренду чи самої компанії. Щоб зрозуміти, наскільки високий рейтинг має конкретний магазин чи продукт, який він реалізує, бажано застосовувати спеціальні програми моніторинга змі та соціальних мереж.
Завдяки такій інформації, ви будете точно знати, як саме аудиторія відноситься до вас чи до вашого бренду.
В чому переваги моніторингу ЗМІ?
Насамперед потрібно брати до уваги те, що загалом репутація не є тим, що ви транслюєте оточуючим. Насправді це поняття передбачає загальну думку вашої цільової аудиторії. І саме моніторинг looqme дасть можливість відслідковувати різні повідомлення про компанію на визначених майданчиках. При цьому важливими аспектами буде як позитивна, так і негативна інформація.
На що можна розраховувати, замовляючи таку послугу? До найвизначніших переваг зазвичай відносять наступне:
- можливість оперативно відслідковувати негатив – повідомлення подібного виду значно шкодять бізнесу, особливо тоді, коли коментарі з’являються на найбільш відомих порталах та в мережах;
- швидкий пошук людей, які зацікавлені у конкретній послузі чи продукті – цей сегмент користувачів є потенційним клієнтом; окрім того, у вас є можливість більш точно визначити свою цільову аудиторію;
- відслідковування ефективності реклами – спостерігаючи за реакцією аудиторії на різні події, можна максимально якісно вибудовувати свою стратегію;
- аналіз користувацького попиту – читаючи коментарі користувачів, можна отримати реальну картину стосовно конкретних продуктів;
- швидка реакція на дії конкурентів – вона може проявлятися у вигляді негативних коментарів, направлених на підрив вашої діяльності та погіршення репутації.
Послуга з моніторингу ЗМІ буде надзвичайно корисною для cmm спеціалістів, pr-менеджерів, або для тих хто працює у сфері просування веб-сайту. Особливо важливою ця послуга буде за необхідності розкручування брендованих запитів.
Що потрібно для створення репутаційного запиту?
Послуга такого плану передбачає необхідність отримання від замовника певної інформації. До переліку потрібних даних відносять назву компанії, продукту чи товару, ім’я керівника, контактні дані, в деяких випадках може знадобитися опис конкретного заходу. Зазвичай саме на таку інформацію орієнтується цільова аудиторія. Разом з тим, щоб результат був максимально точним та якісним, бажано відслідковувати всі перераховані вище дані одночасно. Зробити це можна, використовуючи спеціальні платформи. Проте найкращим варіантом стане звернення до послуг професіоналів – таких як компанія Looqme.
Наші пропозиції
Звертаючись до нас, ви можете розраховувати на отримання детальних інформаційних звітів, за сприянням яких ви краще плануватимете розвиток компанії, визначатимете регіони для кращого збуту тощо. У переліку доступних для роботи платформ можна виокремити наступні:
- LOOQME Hub – інструмент, який дозволяє систематизувати отриману інформацію;
- MyNews Bot – швидкий моніторинг всіх сповіщень у засобах масових інформації;
- LOOQME R-index – забезпечує побудову репутаційного індексу;
- Industry Watcher – аналізує ринок за потрібними вам параметрами.
Зв’язатися з нами дуже просто – наберіть наш номер або залиште свої контактні дані прямо на сайті, і менеджер компанії обов’язково зателефонує вам.
Останні коментарі