Не всі телефони однакові, і, навіть якщо вдома Ви давно перейшли повністю на мобільний зв’язок, то для роботи компанії найкращим рішенням будуть не робочі мобільні номери, і не стільниковий міський телефон, а ip телефон, що працює за SIP технологією і призначений для здійснення VoIP-дзвінків. Що це таке, навіщо потрібно, та чи потрібно це Вам – розглянемо в даній статті.

Надійний зв’язок через інтернет

Сучасний ритм життя передбачає активне спілкування на різних рівнях, і, так вже склалося, що все більше нове покоління обирає індивідуальне спілкування, і не тільки голосом та офіційним листуванням, а й у відео форматі. Щоб не тільки приймати такі дзвінки, а й ефективно ними керувати, не перевантажуючи свій особистий мобільний та маючи дійсно високу якість передачі даних, використовується протокол SIP, який і робить Ваш першокласний зв’язок можливим та якісним за будь-яких умов.

Якщо говорити про характеристики якісної ip телефонії https://deps.ua/, то важливо виділити такі моменти:

  • Підключення до внутрішньої мережі Ethernet, або Wi-Fi
  • Незалежність від міської телефонної лінії
  • Вища якість зв’язку з мінімальною оплатою
  • Може мати формат програмного телефону, тобто існувати у вигляді спеціального додатку
  • Ідеальне рішення для масштабування бізнесу за рахунок доєднання нових користувачів без створення нових ліній
  • Проста інтеграція з CRM компанії

На кого розрахована IP-телефонія

IP-телефонія створена для ефективного керування, планування, широких можливостей, а також для усунення несправностей навіть у віддаленому режимі, що дуже зручно як для ведення бізнесу, так і для будь-якої іншої діяльності:

  1. Бізнес будь-якого масштабу: інвестувати варто в розвиток, а не в оплату рахунків, а тому IP-телефонія стає дуже вагомим аргументом, крім того, має серед інших, такі функції, як маршрутизація викликів, автосекретар та інші.
  2. Кол-центри: вкрай важливою в даному аспекті стає можливість інтеграції з CRM-системою, можливість відслідковування черги викликів, їх результативність, а також як загальну аналітику, так і по кожному клієнту.
  3. Смартворкінг: мова йде про віддалених працівників будь-якої сфери, чия робота тісно пов’язана з необхідність здійснення ділових дзвінків з неможливістю знаходитися постійно в офісі.
  4. Готельний бізнес: додаткові можливості управління для рецепціоністів, здійснення дзвінків між кімнатами, а також повний функціонал голосової пошти та збереження інформації для легкого бронювання.
  5. Торгівля: комунікація визначає ефективність торгівлі, а тому вона має бути на вищому рівні, дозволяючи кожному отримувати необхідний товар, фідбек, чи допомогу вчасно та на високому рівні.

Чому Ви не захочете повертатися до традиційного телефону після IP

В питаннях ведення бізнесу не може бути сурогатних рішень, адже, якщо починати справу, то робити її варто виключно професійно та відповідально, і звичний стаціонарний телефон не є гіршим, або кращим варіантом, а просто він розроблений для абсолютно інших цілей, тому порівнювати їх важко.

Проте, якщо говорити про нюанси IP-телефону, то вони такі:

  • Підключення через Інтернет (або ж внутрішня мережа Ethernet, чи Wi-Fi)
  • Вартість налаштування є високою на початку, проте є дуже низькою в процесі, особливо, якщо брати до уваги міжнародні дзвінки
  • IP-телефон має дуже широкі функціональні характеристики
  • Високі можливості якісного зв’язку, в тому числі якісного HD-аудіо
  • Можливість гнучкого налаштування та масштабування.